Albinismedag in Ouwehands Dierenpark!

Albinisme
Utrecht

05 oktober 2024

Aanvang

10:30 uur (inloop vanaf 10:00)

Einde

Ouwehands Dierenpark, Grebbeweg 111 3911 AV Rhenen

€10 (voor leden)

€15 (voor niet-leden)

een rode panda kijkt gefocust in de lens van de camera, hij heeft een zachte vacht met snorharen en een zwarte neus

Motto: Alles voor de wetenschap!

Deze Albinismedag zijn we te gast in het Ouwehands Dierenpark! Tussen alle flora en fauna staat wetenschappelijk onderzoek vandaag centraal. We verwelkomen twee presentatoren die betrokken zijn bij het onderzoeksproject ‘Albinisme en Slaap’ van het Nederlands Herseninstituut en een test op screening van huidkanker door SkinTwin. Naast een heel informatief programma wordt het door ons bezoek aan het dierenpark een gezellige en avontuurlijke dag!

Meld je dus snel aan! Je hebt daarvoor de tijd tot 25 september.
Deze bijeenkomst leent zich bij uitstek voor gezinnen met kinderen. Ook broertjes en zusjes zonder albinisme zijn van harte welkom.

10:00 uur: Ontvangst met koffie/thee
10:30 uur: Bestuurszaken en korte terugblik van de Oogvereniging Albinisme
10:40 uur: Presentatie van drs. Eila van Stipriaan over een update van het project ‘Albinisme en slaap’. Zie voor meer info op het Nederlands Slaap Register.
11:15 uur: Presentatie van Ewout Baerveldt (dermatoloog) over de preventie en screening op huidkanker. Zie voor meer info op SkinTwin | Skin Cancer Screening | Corporate Healthcare | Rotterdam.
12:00 uur: Met elkaar in gesprek
12:25 uur: Afsluiting van het programma
13:30 uur: Lunch
14:30 uur: Gelegenheid om de dierentuin te bezoeken
17:00 uur: Sluiting dierenpark

Kinderprogramma

Tijdens de presentaties in de ochtenduren is er vanaf 10:30 uur een speciale rondleiding van anderhalf uur voor de kinderen. Mogelijk kan hiervoor nog een beroep worden gedaan op de ouders.

Leden: Volwassenen en kinderen € 10,00
Niet-leden: Volwassenen en kinderen € 15,00

*Gezinsleden van leden betalen de ledenprijs, niet-leden graag apart aanmelden.

Hierbij zit het volgende inbegrepen: Alle presentaties, kinderprogramma, koffie en thee, lunch en toegang tot Ouwehands Dierenpark.

Locatie en bereikbaarheid

Met het openbaar vervoer

Vanaf het NS-station Rhenen is het een kwartier lopen naar de dierentuin, maar je kunt natuurlijk ook de bus nemen (halte Station/Tuinlaan): lijn 45, 50 en 87.

Met de auto

Rijd via de A12 (Utrecht-Arnhem) afrit 23a Veenendaal, volg de N233 richting Rhenen
Rijd via de A15 (Rotterdam-Nijmegen) afrit 35 Ochten, volg de N233 richting Rhenen

Je kunt parkeren op één van de parkeerterreinen van de dierentuin. Volg de bewegwijzeringsborden naar Ouwehands Dierenpark. Parkeerkaarten voor de parkeerterreinen zijn bij de prijs voor deze Albinismedag inbegrepen! Ouwehands Dierenpark beschikt niet over laadpalen voor elektrische auto’s.

OV-verzamelpunt

Details over het OV-verzamelpunt en het parkeren worden opgenomen in de e-mail met de laatste info. Deze ontvang je kort voor 5 oktober in je mailbox.

Aanmelden voor de Albinismedag

Meld je uiterlijk 25 september aan via onderstaand aanmeldformulier. Heb je vragen of kom je er niet uit? Neem gerust contact op met de Ooglijn via 030 – 29 45 444 of via ooglijn@oogvereniging.nl. Heb je inhoudelijke vragen over het programma, stuur dan een e-mail naar albinisme@oogvereniging.nl.

Wij kijken uit naar je komst!

Met vriendelijke groet,

Het kernteam van Oogvereniging Albinisme:
Ivo van Eyk
Susan van Grinsven
Evelien Mandemaker
Ria Steenbergen
Hugo Vlielander

Aanmeldformulier

We vragen je om direct te betalen tijdens je aanmelding. Na het invullen van alle velden wordt je doorverwezen naar iDeal. Is je betaling geslaagd, dan ontvang je een e-mail welke je aanmelding bevestigt. Ontvang je geen e-mail of twijfel je of het is gelukt? Controleer je spambox en/of neem contact op met de Ooglijn via 030 – 29 45 444 of via ooglijn@oogvereniging.nl.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool