Drakenboot racen in Leiden

Zuid-Holland

29 juni 2024

Centrum van Leiden

Op zaterdag 29 juni 2024 staat het Drakenboot racen weer op het programma van de Lakenfeesten in Leiden. Drakenboot racen is roeien op een enorme kano van 16 personen op het ritme van een drum. De Oogvereniging wil met een eigen team van jongeren meedoen aan het Drakenboot racen. Ben jij sportief en avontuurlijk? Hou jij van gezelligheid en teamspirit? Meld je dan nu aan voor ons team!

Belangrijke informatie

Wanneer: 29 juni 2024
Waar: centrum van Leiden
Wie: jongeren van 18-35 jaar
Kosten: deelname is gratis
Trainingsdag: Voor de daadwerkelijke boottocht, vindt er een trainingsdag plaats om te oefenen. We verwachten dat je hier ook aan deelneemt. De datum hiervoor, wordt op een later moment gekozen.

Meld je aan voor dit magisch avontuur

Vóór 15 juni 2024 bij Jennifer Bakboord door te mailen naar bijeenkomstenZH@oogvereniging.nl of bellen naar 06 – 14 91 66 72. Ook als je vragen hebt, neem gerust contact met ons op.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool