Fiets mee met de Tandemtocht Drenthe

Clubhuis IJsvereniging Gieten, Boddeveld 17, 9461 JA Gieten

€30 (voor leden)

€50 (voor niet-leden)

Heb je zin om een dagje heerlijk te fietsen, onderweg te lunchen en ook nog iets leuks te bekijken? Doe dam mee met de Tandemtocht Drenthe op zaterdag 19 augustus!. Zoals voorheen, wordt de tocht in samenwerking met de Fietsclub T.F.C. Gieten georganiseerd. Gieten wordt ook het vertrek- en eindpunt. De lengte van de tocht bedraagt zo’n 40 km.

De tandemtocht staat open voor alle leden van de Oogvereniging, maar ook voor al degenen die dat (nog) niet zijn, maar wel belangstelling hebben voor deze recreatieve tandemtocht en eens willen ervaren hoe het is om als visueel beperkte op de fiets te kunnen stappen.

Programma (tijden indicatief)

9:30 – 10.30 uur: Ontvangst in het clubhuis van de IJsverenging Gieten. Daar staat de koffie klaar, maken we met elkaar kennis, worden de tandems uitgedeeld en de zadelstand aangepast aan de gebruikers. Na een welkomstwoord en de nodige instructies en informatie omtrent de route kunnen we van start.

10:30 uur: Vertrek voor het eerste rondje.

13:00: Na aankomst op onze rustplaats gaan we lunchen.

13:30 uur Start van het tweede rondje. In dit rondje wordt een extra stop ingelast, met een bezoek aan een interessante plek.

Rond 16.00 uur: Terug bij het clubhuis in Gieten, waar we dineren.

Tandems en voorrijder

De organisatie van de fietstocht is in handen van de Toerclub. Voor de benodigde tandems wordt gezorgd, tenzij je een eigen tandem meeneemt. Je kan met een eigen voorrijder meedoen. Heb je die niet, dan zullen wij ons uiterste best doen om een voorrijder te vinden.

Bereikbaarheid

Het adres van het clubhuis van de IJsvereniging Gieten is Boddeveld 17, 9461 JA Gieten. De bereikbaarheid van het clubgebouw mag voor niemand een belemmering betekenen. Heb je geen idee hoe in Gieten te kunnen komen? Meld je toch aan, er is altijd wel een oplossing te bedenken.

Leden van de Oogvereniging: € 30,00 per persoon
Voorrijder: € 10,00 per persoon
Niet-leden: € 50,00 per persoon. (Wanneer je besluit lid te worden, geldt meteen de ledenprijs.)

Aanmelden

Aanmelden kan tot zaterdag 5 augustus via e-mail drenthe@oogvereniging.nl of tel. 06-57866761.

Geef bij je aanmelding aan:

• Heb je een eigen voorrijder;
  • Heb je een eigen tandem;
  • Heb je dieetwensen;
  • Heb je vervoersproblemen van en naar Gieten.

Betaling

Je moet het bedrag uiterlijk op zaterdag 5 augustus overgemaakt hebben op IBAN-rekeningnummer NL87 RABO 0131 9387 62 ten name van Oogvereniging Drenthe, onder vermelding van ‘Tandemtocht’. Wie via de telefoon overboekt, kan de omschrijving 1908 intoetsen.

Tot slot

Op de dag zelf zijn wij bereikbaar op het mobiele nummer 06 – 57 86 67 61 en 06 – 14 36 93 54

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden