Fiets mee met de Tandemtocht Drenthe

Clubhuis IJsvereniging Gieten, Boddeveld 17, 9461 JA Gieten

Kosten

€45 (voor leden)

Na het succes van vorig jaar en gesteund door het enthousiasme en de medewerking van Tour Fiets Club Gieten staat ons niets meer in de weg om dit jaar op 14 september de Tandemtocht Drenthe te verrijden.

Het programma belooft weer een mooie tocht en goede verzorging. Dus reserveer de datum in je agenda en geef je op. Dat laatste is best wel van belang, want om het geheel behalve gezellig ook veilig te houden is er een maximum aan het aantal deelnemers. Er is plaats voor zo’n 15 tandems. Op het moment van schrijven zijn er al 9 plekken vervuld, wacht dus niet te lang!

Kosten

Wat betreft de kosten, we willen dit jaar een bedrag van €45,- per tandem vragen. Dit is inclusief de huur van een tandem, de verzorging tijdens de tocht en het afsluitende diner, samen met de eerste twee drankjes.

Ben je in het bezit van een eigen tandem? Laat het ons weten, we kunnen dan onderzoeken of het mogelijk is deze ter plekke te krijgen. En heb je een eigen voorrijder? Ze zijn hard nodig, deze vrijwilligers, en het is altijd spannend om het team compleet te krijgen. Alle hulp daarbij is onontbeerlijk, ook die van jou, dus probeer ook zelf iemand te regelen. Maar lukt dat niet, ook wij doen onze best om genoeg vrijwilligers te regelen.

Aanmelden

Opgave graag per mail via drenthe@oogvereniging.nl. Geef daarin aan of je zelf over een tandem kunt beschikken, of je zelf al een voorrijder hebt, of je dieetwensen hebt en of je zelfstandig naar Gieten kunt komen of opgehaald wilt worden vanaf station Assen. Op tijd ontvang je dan alle overige informatie.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool