Glaucoomdag 2024

Glaucoom Oogzorg
Utrecht

vrijdag 26 oktober 2024

11:00 t/m 16:00 uur (inloop vanaf 10:15 uur)

Locatie

Eenhoorn Meeting Centre Amersfoort, Barchman Wuytierslaan 2, 3818 LH Amersfoort (vlakbij station Amersfoort Centraal)

Op zaterdag 26 oktober 2024 organiseert de Oogvereniging de Glaucoomdag voor mensen met glaucoom en hun familie, vrienden, kennissen of verzorgers. Het wordt een interessante, leerzame en interactieve dag met (medische) lezingen, het laatste glaucoomnieuws en de kans om anderen met glaucoom te ontmoeten. Zowel leden als niet-leden van de Oogvereniging zijn van harte welkom.

Programma in voorbereiding

De dagvoorzitter is Niels Crama, presentator én oogarts bij het Radboud UMC. De organisatie is van de Glaucoomdag is momenteel druk bezig om interessante sprekers en deskundigen te vinden voor de verschillende onderwerpen. Deze onderwerpen kunnen wij alvast verklappen:

• Beschikbaarheid van geneesmiddelen
  • Oogdruppelen, waarom en hoe?
  • Nieuwe therapieën en operatietechnieken.

Aanmelding start begin september

Houd de website en nieuwsbrief van de Oogvereniging dus goed in de gaten!

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool