Naar de inhoud

Groningen

24 oktober 2024, 17.00 uur

Café De Klikspaan, Rabenhauptstraat 78, 9725 CG Groningen

We willen graag jongeren met een visuele beperking op een laagdrempelige manier met elkaar in contact brengen. Daarom organiseren we op donderdag 24 oktober een borrel in café De Klikspaan. Deze borrel staat open voor jongeren vanaf 18 jaar. Wij betalen het eerste drankje en eventuele borrelhapjes. Meer drankjes moet je zelf betalen.

Tijd: vanaf 17.00 uur.
Plaats: De Klikspaan, Rabenhauptstraat 78, 9725 CG Groningen. De Klikspaan is op loopafstand van de achterzijde van het Hoofdstation, maar let op: er zijn werkzaamheden bij het station.

Kosten: het eerste drankje is gratis; alle extra drankjes zijn op eigen kosten.

Aanmelden is in principe niet nodig, maar we zouden wel graag een inschatting van het aantal deelnemers kunnen maken. Weet je zeker dat je komt? Stuur dan een mailtje naar groningen@oogvereniging.nl.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool