Naar Het Buitenmuseum met Oogcafé Den Haag

€5 (voor leden)

€5 (voor niet-leden)

Rondleiding

Op deze middag krijgen wij een rondleiding door 3 fraaie panden, die aan één van de mooiste grachten van Den Haag liggen en tezamen “Het Buitenmuseum” vormen. In deze panden woonden en werkten de bekende Nederlandse schilders Jan van Gooijen, zijn schoonzoon Jan Steen en Paulus Potter.

12.30 uur: Ontvangst met koffie, thee
13.00 uur: Aanvang rondleiding
14.30 uur: Einde rondleiding daarna een drankje tot besluit.

Bereikbaarheid vanaf Den Haag Centraal

Tram 16 richting Wateringen uitstappen halte Bierkade en daarna 5 minuten lopen
Tram 9 richting Vrederust uitstappen halte Bierkade en daarna nog 5 minuten lopen.
Tram 15 richting Nootdorp uitstappen halte Bierkade en daarna nog 5 minuten lopen

Aanmelden

Aanmelden is noodzakelijk en mogelijk door een e-mail te sturen naar bijeenkomstenZH@oogvereniging.nl of te bellen naar Hilde Willems tel.070-36 82 824 of Gerlof Rienstra tel.06-53 50 63 66.

Kosten

De eigen bijdrage voor dit uitstapje bedraagt € 5,00 en dient overgemaakt te worden naar bankrekening NL92 RABO 0133 2690 27 t.n.v. Oogvereniging Zuid-Holland onder vermelding van bezoek Buitenmuseum Den Haag.

NB: Op woensdag 1 november is vanwege bovenvermelde activiteit geen oogcafé in het Klokhuis.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool