Naar de inhoud

Online Werkcafé

Werk

21 oktober 2024, 19:30 uur (inloggen vanaf 19:15)

Einde

21 oktober 2024, 21:00 uur

Online via Teams (wij sturen je de link toe)

Onderwerp: vrijwilliger in de politiek, mogelijk een opstap naar betaald werk

Ben jij actief in de politiek? Of heb je hier interesse in? Dan is het Werkcafé van 21 oktober interessant voor jou! Tijdens dit Werkcafé gaan we met elkaar in gesprek over vrijwilligerswerk in de politiek, en hoe dit een mogelijke opstap is naar een betaalde baan.

Bij ons zijn te gast: Jurgen Minten, als bevlogen vrijwilliger lid van de gemeenteraad van Odiliapeel. En Daan de Kort: voor wie zijn inzet als vrijwilliger is uitgegroeid naar een betaalde werkkring in de Tweede Kamer.

Jurgen en Daan geven ons inzicht in de start, de ambities, de hobbels die zij zijn tegengekomen en de gekozen oplossingen. Daan vertelt ons hoe de start als vrijwilliger geleid heeft tot zijn betaalde baan binnen de landelijke politiek. Daarnaast krijg je tips over hoe je te werk kunt gaan als ook jij de ambitie hebt om als vrijwilliger actief te worden. Heb je vooraf al vragen aan Jurgen en Daan? Stuur dan een mailtje naar werk@oogvereniging.nl.

Wat is een werkcafé?

De werkcafés van de Oogvereniging zijn er voor iedereen die worstelt met het vinden van werk en zijn ervaringen hierover wil delen. Of voor mensen die benieuwd zijn waar gelijkgestemden tegenaan lopen.

Aanmelden?

Meld je aan voor het online werkcafe en stel alvast je vragen via: werk@oogvereniging.nl. Tijdens het werkcafé is er ook alle ruimte om vragen te stellen en ervaringen te delen. Wij verwelkomen je graag! Deelname is geheel kosteloos.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool