Oogcafé Apeldoorn

Oogcafé
Gelderland

2 februari 2024, 14:00 uur (inloop 13:30 uur)

Inloop vanaf 13:30 uur

Einde

2 februari 2024, 16:00 uur

De Stolp, Violierenplein 103, 7329 DR Apeldoorn

Kosten

€0.00 (voor leden)

€0.00 (voor niet-leden)

Thema

Mevrouw Brouwer is een fanatiek fietsster. Ieder jaar fietst zij gedurende een aantal maanden in haar eentje door Europa, o.a. door Spanje, Duitsland, Italië en Frankrijk. Tijdens het Oogcafé geeft ze een boeiende presentatie over haar fietstocht naar Santiago de Compostella in Spanje. Ook neemt ze haar fiets mee, bepakt en bezakt met de benodigde accessoires. Zij zal ons meenemen in de door haar beleefde avonturen op haar fietstochten.

Kosten

Lekkere hapjes worden verzorgt, eventuele drankjes die je wilt nuttigen zijn voor eigen rekening.

Aanmelden

Aanmelden en informatie: Marion Huis in ‘t Veld, josmarion@upcmail.nl of bel 06 12 14 07 83.

Oogcafé Apeldoorn

De Stolp, Violierplein 101, 7329 DR Apeldoorn

Plan de route

Alle voordelen van lid worden op een rijtje