Oogcafé Apeldoorn met gezellig etentje

Oogcafé Oogvereniging 10 jaar
Gelderland

14 juli 2023, 17.00 uur (inloop vanaf 16:30 uur)

Einde

14 juli 2023, 19.15 uur

Locatie

Restaurant Sillies, Eglantier 300 7329 DJ Apeldoorn (kom je per taxi? Ander adres, zie omschrijving)

Op vrijdag 14 juli organiseert Oogcafé Apeldoorn een gezellig en lekker etentje. In het Oogcafé Apeldoorn worden informatie en sociaal contact gecombineerd. Het Oogcafé kenmerkt zich door een prettige informele sfeer. Het wordt 1x per twee maanden gehouden.

Kom je met de taxi?

Het restaurant is met een taxi niet voor de deur te bereiken. Vraag de taxi te rijden naar Beter Horen, Gildelaan 390 7329 EC Apeldoorn. Vanaf daar is het 25 meter lopen naar het restaurant. Brengt de chauffeur je niet? Bel dan Marion op 06 12 14 07 83. Je kan dan worden opgehaald.

Praktische informatie en aanmelden?

Je krijgt één drankje van Oogcafé Apeldoorn. De maaltijd en overige drankjes zijn voor eigen rekening. Aanmelden graag vóór vrijdag 7 juli bij Sonja van Rijswijk, s.rijswijk3@chello.nl of bel 06 11 72 56 72.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool