Naar de inhoud

Einde

Locatie

Vergadercentrum Joinn, Onderdoor 5, 3995 DW Houten

man met taststok in gesprek met een dame in een lichte congresruimte

Aanmelden voor de Retinadag is helaas niet meer mogelijk

Boeiende sprekers, medische informatie en volop ruimte voor gezelligheid en lotgenotencontact. Aangevuld met een heerlijke lunch en afsluitende borrel. Dat is het programma voor de Retinadag 2024. Laat je inspireren en meld je aan, we zien je graag op 5 oktober in Houten!

10:20 uur: Inloop met koffie of thee
10:50 uur: Welkom en start programma
11:00 uur: Prof. Dr. Caroline Klaver praat ons bij over het ambitieuze Lifelong Vision onderzoeksproject waarin wordt samengewerkt door Radboud UMC, Amsterdam UMC en de UVA.
12:00 uur: Van de theorie gaan we naar de praktijk. Rajiv Jethoe deelt zijn ervaringen met Luxturna gentherapie met ons.
12:30 uur: Lunch!
13:30 uur: Het nieuwe kernteam stelt zich voor en we bedanken de kernteamleden die zijn gestopt.
13:50 uur: Leo Thijssen vertelt over de highlights van het Retina International World Congress (RIWC), hij bezocht deze afgelopen juni in Dublin, Ierland.
14:35 uur: Korte pauze voor koffie of thee.
14:50 uur: Wat is de impact, wat zijn de kosten van retina voor de BV Nederland. In Cost of illness onderzoek (onder meer van belang voor de vergoeding van geneesmiddelen) staat deze vraag centraal.
Loek Lennaerts (Johnson & Johnson) vertelt ons over de resultaten van dit onderzoek dat in samenwerking met de Oogvereniging is uitgevoerd.
15:35 uur: Afsluiting.
15:45 tot 16:45 uur: Gezellige borrel.

Eigen bijdrage

Leden van de Oogvereniging en een eventuele begeleider betalen €12,50 per persoon. Voor niet-leden en diens begeleider geldt een tarief van €15,00 per persoon. Koffie, thee, een lunch en de afsluitende borrel zijn inbegrepen in de eigen bijdrage.

Locatie

Vergadercentrum Joinn (Onderdoor 5, 3995 DW Houten) locatie ligt vrijwel naast het station, en er is een parkeergarage vlakbij. Als je tussen 10.00 en 10.30 uur op het station in Houten bent zorgen we voor vrijwilligers om je te begeleiden van het station naar de locatie.

De aanmelding is gesloten

Alle tickets zijn verkocht. Daarom kun je je helaas ook niet meer aanmelden.

Heb je vragen over de Retinadag, neem dan contact op met de Ooglijn via 030 – 29 45 444 of via ooglijn@oogvereniging.nl.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool