Trainingsweekend Geleidehonden 2024

Hotel Bosgoed, Lunteren, Gelderland

€175 (voor leden)

€220 (voor niet-leden)

Het Trainingsweekend Geleidehonden komt er weer aan! Volop genieten in de bossen, samen met andere baasjes en hun geleidehond. Je kunt in dit weekend actief zijn, nieuwe mensen ontmoeten en veel leren. Van en met jouw hond. De locatie is Hotel Bosgoed in Lunteren, waar we ook in de vorige jaren gastvrij zijn ontvangen.

De aanmeldprocedure is anders door andere jaren. Daar lees je verderop deze pagina meer over.

Workshops

Tijdens het Trainingsweekend Geleidehonden kun je meedoen aan verschillende workshops. Voor de zaterdag zijn dat:

• Bosbeleving (Boswandeling met Boswachter)
  • EHBO bij honden
  • Speuren en detectie
  • Hoe ga je om met angst / stress bij honden
  • Happy Hond kookboek (heerlijke verantwoorde snacks maken voor je trouwe viervoeter)
  • Wandelen met de Komoot app

Voor de zondagmorgen:

• Wandeling
  • Pubquiz!

Je kunt voor de zaterdag je eerste, tweede en derde keuze opgeven. En voor de zondag kiezen uit de wandeling of de pubquiz. We proberen iedereen zoveel mogelijk in te delen bij de gekozen workshop(s).

Kosten deelname

Voor het weekend betalen leden van de Oogvereniging € 175,-. Voor niet-leden is het deelname bedrag € 220,-.

De aanmelding is inmiddels gesloten. Bedankt voor je interesse!

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool