Geef jouw mening!

Geplaatst op: 6 september 2023 moeder met zoon zittend op de bank kijkend naar een tablet

Strategie, een simpel woordje met een enorme betekenis. Het is allesbepalend in wat we doen als Oogvereniging en waar we naartoe werken. Het opzetten en uitvoeren van de strategie kunnen we dan ook niet zonder onze achterban. Daarom hebben we een aantal vragen in een online vragenlijst gezet. Help je mee?

In 2021 heeft de Oogvereniging een nieuwe vijfjarenstrategie uitgezet. Hierin streven we naar: meer zichtbaarheid, een groter netwerk en ledenaantal en meer impact. We zitten nu halverwege de vijf jaar, dus het perfecte moment om te onderzoeken of we op de juiste weg zijn met onze strategie. Maar ook om te kijken waar we nog kunnen bijsturen.

Help je mee?

Deze tussentijdse evaluatie kunnen we niet zonder jou. We zijn onder andere benieuwd naar jouw beeld van de Oogvereniging, welke diensten van de Oogvereniging jij gebruikt en of je nog iets mist.

Dus help mee en vul de vragenlijst in! Invullen kan t/m 17 september. Je hoeft geen lid te zijn van de Oogvereniging.