In memoriam Joost Rongen

Vereniging
Geplaatst op: 16 juli 2024 Joost Rongen

Met verdriet heeft de Oogvereniging vernomen dat onze gewaardeerde collega Joost Rongen op zondag 14 juli is overleden. Joost was al enige tijd ernstig ziek, en moest vorig jaar daarom zijn werk voor de Oogvereniging neerleggen.

Joost heeft de afgelopen jaren met veel inzet gewerkt aan digitale toegankelijkheid en aan toegang tot betalingsverkeer in diverse projecten met veel partners. Hij werd zeer gewaardeerd om zijn inhoudelijke bevlogenheid.

Ondanks dat Joost een stap terug heeft moeten doen, is hij altijd zeer betrokken gebleven bij de werkzaamheden en collega’s van de Oogvereniging. Hij informeerde regelmatig naar lopende projecten en bleef graag inhoudelijk op de hoogte.

We zullen Joost missen als collega, en wensen zijn vrouw Truus, familie en vrienden veel sterkte toe.