Overweldigend, Romeo en Julia in het Steengroeve theater

Ervaringsverhaal
Provincie Gelderland
Geplaatst op: 17 augustus 2023 logo oogvereniging gelderland

Vrijdag 11 augustus was het dan zover. Wij als slechtzienden en blinden mochten 30 meter afdalen in de steengroeve. Wat een beleving, wat een warm bad van vrijwilligers, organisatie en acteurs. Wij werden als heuse VIPS ontvangen. Iedereen had tijd voor ons en gaf duidelijk tekst en uitleg. Van hun kostuums, hun rol en hun plek op podium. Zo gaaf. Als kers op de taart stond Ellen ten Damme gewoon tussen ons in. Geen poespas, lekker toegankelijk. Wat een topactrice. We werden door Komt het Zien voor audiodiscriptie voorzien van zenders en  koptelefoons. Er werd gelijk al van alles verteld over de omgeving en wat er allemaal gebeurde. Respect voor Komt het Zien. Wat een vakmensen. We hebben allemaal zo genoten van deze geweldige voorstelling. Dit met het gevoel dat we alles zelf echt hebben gezien. Uiteindelijk zijn er 32 zenders uitgedeeld. Dank voor deze fantastische beleving, de organisatie en de  gezelligheid. Respect en een diepe buiging. Tot volgend jaar!!  Een onvergetelijke activiteit met Oogcafé Winterswijk,  gecoördineerd door Yvon Boerman.

Door: Jeroen van Dijk