Trainingsweekend Geleidehonden: data en kosten

Geleidehonden
Geplaatst op: 16 mei 2024 een geleidehond met een harnasje om

Het weekend is georganiseerd van 6 t/m 8 september 2024 in het hotel Bosgoed in Lunteren, waar we ook vorige jaren gastvrij zijn ontvangen.

De aanmeldprocedure is dit jaar veranderd, zoals is uitgelegd in een vorig nieuwsbericht. In de nieuwsbrief van de Oogvereniging komt te staan wanneer de aanmelding start.

Op het moment dat de aanmeldprocedure start, is het 48 uur mogelijk om je aan te melden via de website van de Oogvereniging. Na de sluiting van de aanmeldingsprocedure zal door een loting bepaald worden wie op de deelnemerslijst komt te staan. De activiteitencommissie stuurt elke deelnemer een e-mail als bevestiging van de deelname in september. Daarbij sturen ze ook een betaallink.

Eigen bijdrage

Voor dit jaar is de eigen bijdrage op €175,- per persoon gesteld. Niet-leden van de oogvereniging mogen zich uiteraard ook aanmelden . Voor hen zijn de kosten € 220,- per persoon.

Aanmelden rond half juni

De aanmelding staat gepland voor medio juni. Houd de nieuwsbrief goed in de gaten voor de exacte datum en tijdstip waarop de inschrijving start. Het trainingsweekend is ongekend populair dus mis de aanmeldprocedure niet!

De activiteitencommissie

Trainingsweekend Geleidehonden 2024

Bekijk alle informatie over het weekend