Naar de inhoud

Trainingsweekend Geleidehonden: Deelnemers zijn bekend!

Geleidehonden
Provincie Gelderland
Geplaatst op: 7 augustus 2024 een zwarte geleidehond in opleiding snuffelt aan een geleidelijn

Wij hebben ontzettend veel inschrijvingen gehad voor het trainingsweekend geleidehonden 2024. Als activiteitencommissie hebben wij na het sluiten van de inschrijving overleg gehad.

Verdeling van de plekken

Wij hebben besloten dat deelnemers die nog nooit zijn mee geweest gegarandeerd zijn van een plek. De overgebleven plekken zijn opgevuld met deelnemers die de afgelopen drie jaar maar één keer zijn mee geweest. Vervolgens zijn er wat afmeldingen geweest en hebben we de reservelijst erbij gepakt en kunnen ook de mensen die de afgelopen drie jaar maar twee keer zijn mee geweest als deelnemer worden bijgeschreven.

Veel nieuwe gezichten

Zoals al gezegd hebben we ontzettend veel aanmeldingen ontvangen en het was positief opvallend dat er veel aanmeldingen waren van mensen die nog nooit een trainingsweekend geleidehonden hebben meegemaakt. De bezetting van nieuwe mensen is dan ook 63,33%. Wij vinden het heel fijn dat er zoveel nieuwe mensen ons weten te vinden.

Het is bijna zover

Nog iets minder dan een maand te gaan en dan is het zover. De leden van de activiteitencommissie van de themagroep Geleidehondgebruikers hebben er allemaal reuze veel zin in! Jij ook?

Nog niet uitgelezen?

Ontdek meer over de Themagroep Geleidehondgebruikers