Naar de inhoud

Provincie Zuid-Holland
Vacatures
Geplaatst op: 24 september 2024

Het Oogcafé Sassenheim is een ontmoetingsplek voor mensen met oogaandoeningen, waar zij ervaringen kunnen delen en elkaar kunnen ondersteunen. Iedere bijeenkomst heeft een specifiek thema. Ed van Wissen en Hans Wensveen zijn de gastheren van het Oogcafé en worden ondersteund door een team van vijf vrijwilligers. Omdat één van de vrijwilligers is gestopt, zijn wij op zoek naar een nieuwe enthousiaste vrijwilliger.

Het Oogcafé Sassenheim vindt elke derde woensdag van de maand plaats. De deuren openen om 13:30 uur, de bijeenkomst start om 14:00 uur en eindigt rond 16:30 uur.

Wij zoeken iemand die het leuk vindt om te helpen met:

• Het klaarzetten en opruimen van de ruimte
  • Koffie en thee serveren
  • Een drankje inschenken voor de bezoekers

Het Oogcafé heeft een vaste groep bezoekers uit de regio, wat zorgt voor een gezellige en betrokken sfeer.

Lijkt het je leuk om als vrijwilliger bij te dragen aan deze waardevolle bijeenkomsten? Neem dan contact met ons op via zuidholland@oogvereniging.nl.